
خواندن قرآن آدابی دارد که در اینجا به برخی اشاره می کنیم: ـ بدون وضو و طهارت نباید دست یا عضوی از بدن خود را به نوشته های قرآن برسانیم. لا یَمَسُّهُ إِلاَّ الْمُطَهَّرُونَ. (واقعه: 79) قرآن را جز پاکان مس نمی کنند. ـ پیش از خواندن قرآن، باید از شیطان رجیم و رانده شده به درگاه حق پناه برد. فَإِذا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ فَاسْتَعِذْ بِاللّهِ مِنَ الشَّیْطانِ الرَّجیمِ. (نحل: 98) پس هنگامی که قرآن را می خوانی، از شیطان رانده شده به خدا پناه ببر. ـ قرآن را با صدای نیکو و زیبا بخوانیم. و رَتِّلِ الْقُرآن...
ادامه مطلب
1) تنهاوجودبی نیازخداست.اودرهستی خود به دیگری محتاج نیست.پیام آیه:1-انتم الفقراء الی اللهxa0xa0xa0 2-والله هوالغنی الحمیدxa0xa0xa0 3-وماذلک علی الله بعزیزxa0xa0 4- الله نورالسماوات والارض2)نیازمندی موجودات به خداوند مربوط به کدام مرحله است؟xa0xa0xa0 1-مرحله پیدایشxa0 2-پیدایش وبقاxa0 3- مرحله بقاxa0xa0xa0 4-مرحله آفرینش3)بیت باپیام کدام آیه موافق است؟ 1-انتم الفقراء الی اللهxa0xa0xa0 2-والله هوالغنی الحمیدxa0xa0xa0 3-وماذلک علی الله بعزیزxa0xa0 4- الله نورالسماوات والارض4)رابطه نور ومنبع نور مر...
ادامه مطلب